Ponechat si produkt a dostat slevu.
Vyměnit produkt za nový.
Zvolte i když Vám přišel nesprávný produkt.
V případě uznání reklamace Vám bude nový kus odeslán, jakmile ho obdržíme na sklad a kurýr si u Vás rovnou při předání vyzvedne koberec původní, který prosím mějte připravený a dobře zabalený. Nemusíte na něj lepit žádný štítek, nebo nic psát.
Vyměnit za jiný produkt / rozměr.
Nový koberec/ce a rozměr:
S případným přeplatkem / nedoplatkem Vás bude kontaktovat náš operátor po zpracování tohoto formuláře.
V případě uznání reklamace Vám bude nový kus odeslán, jakmile ho obdržíme na sklad a kurýr si u Vás rovnou při předání vyzvedne koberec původní, který prosím mějte připravený a dobře zabalený. Nemusíte na něj lepit žádný štítek, nebo nic psát.
Vrátit produkt a dostat peníze zpět.
Požadované datum vyzvednutí:
Vyberte možnost předání:
Doporučujeme. Nemusíte se nahánět s kurýrem. Kdykoliv se Vám to bude hodit, odnesete balíček na jakoukoli pobočku Zásilkovny, která je prakticky na každém rohu, a nadiktujete jim kód, který Vám pošleme. Zboží následně bezpečně doputuje k nám s dopravou zdarma. Seznam poboček Zásilkovny
Vybraná pobočka:
Otevírací doba:
Vybrat jinou pobočku
Kurýr
Cena: 49 Kč
Objednáme kurýra, který u Vás zboží vyzvedne. Dopředu se domluvíme na datu vyzvednutí, nicméně nemůžeme garantovat čas příjezdu kurýra, a tak bude vyžadováno, abyste na něj v den vyzvednutí doma počkali.
Mám jiný návrh.
Upřednostním standardní postup.
Nechám si od Vás navrhnout nejobvyklejší postup pro řešení reklamace.