❕❕❕ Největší akce letošního roku: BLACK FRIDAY se slevami až 70 %!

Vrácení, výměna nebo reklamace zboží

Prosím vyplňte požadované datum vyzvednutí. Prosím vyplňte číslo účtu pro vrácení platby. Pro odeslání formuláře je potřebné zaškrtnout prohlášení, že zboží je nepoužívané a nepoškozené. Prosím vyplňte popis vady nebo problému. Prosím vyplňte navrhovanou výši slevy v %. Prosím vyplňte požadované datum vyzvednutí. Prosím vyplňte toto pole. Prosím vyplňte toto pole.

Reklamace vyřizujeme bleskem

99 % reklamací vyřídíme v rekordním čase do 5 dnů. Podívejte se na další extra špeky z našich ALL INCLUSIVE služeb.

Zboží vám doma neladí? Nevadí. Výměna nebo vrácení jsou u nás zdarma včetně dopravy.

Zpátky bereme jen zboží bez známek vašeho života nebo používání. Zboží řezané na míru zpátky vzít bezdůvodně nemůžeme.

Vracené zboží pečlivě zabalte, přepravci si často neberou servítky. Označte číslem objednávky a vaším příjmením, urychlíte tím vyřízení.

Zboží můžete osobně donést do prodejny nebo na sklad:
Zobrazit adresy a otevírací doby

Jaký je postup reklamace?

 
Váš email:
 
Číslo objednávky:
 

Vaší objednávku jsme dohledali. Jak byste nyní rádi postupovali?

Jedná se o objednávku vytvořenou na Mall.cz / Mall.sk.
Prosíme obraťte se přímo na zákaznickou podporu společnosti Mall. Tuto vratku / reklamaci s Vámi bohužel my řešit nemůžeme.

Zadejte email, který jste zadali v objednávce. Zadejte číslo objednávky.

🤷 Toto číslo objednávky se nám nepodařilo spárovat s emailem. Zkontrolujte prosím správnost údajů.
  • Nepoužili jste pro objednávku jiný email?
  • Číslo objednávky obsahuje 6 číslic a naleznete ho v:
    • emailu s potvrzením objednávky
    • potvrzovací sms
    • variabilní symbol na faktuře
      Pozor, nejedná se o číslo faktury, ani číslo přepravy.
Pokud ani po několika pokusech nedojde ke schodě, budeme Vám rádi k dispozici:

Potřebujete s čímkoliv poradit?

Zákaznická podpora k dispozici
Monika Jodlová
Zákaznický blahotvůrce,
Aladinův pomocník
 
Jaký produkt chci reklamovat:
 
Popis vady nebo problému:
 
Fotografie vady:
Pouze formáty GIF, PNG a JPG
V případě poškozeného koberce je fotodokumentace povinná. Můžete přiložit více fotek - při označování držte klávesu CTRL.
 
Číslo účtu (nepovinné):

Nemusíte vyplňovat v případě výměny.
 

Jaký následující postup upřednostňujete?

Navrhovaná výše v %:
Jak vysoká kompenzace by podle Vás byla férová?
(Nemůžeme Vám garantovat, že každé číslo, co sem napíšete schválíme, ale pokusíme se Vám vyjít vstříc.) :)
V případě uznání reklamace Vám bude nový kus odeslán, jakmile ho obdržíme na sklad a kurýr si u Vás rovnou při předání vyzvedne koberec původní, který prosím mějte připravený a dobře zabalený. Nemusíte na něj lepit žádný štítek, nebo nic psát.
Nový koberec/ce a rozměr:
×
V případě uznání reklamace Vám bude nový kus odeslán, jakmile ho obdržíme na sklad a kurýr si u Vás rovnou při předání vyzvedne koberec původní, který prosím mějte připravený a dobře zabalený. Nemusíte na něj lepit žádný štítek, nebo nic psát.
Požadované datum vyzvednutí:

Čas vyzvednutí bohužel nelze specifikovat, většina vyzvednutí probíhá dopoledne kurýrem.
 
Vyberte možnost předání:
 
Vaše poznámka (nepovinné):
Například pokud chcete vyzvednout na jiné adrese (je možné vyzvednout i v práci apod.)
 
Jaký produkt/y chci vrátit:
 
Vyberte možnost předání:
 
Požadované datum vyzvednutí:

Čas vyzvednutí bohužel nelze specifikovat, většina vyzvednutí probíhá dopoledne kurýrem.
 
Číslo účtu pro vrácení platby:
 
Důvod vrácení (nepovinné):
 
Vaše poznámka (nepovinné):
Například pokud chcete vyzvednout na jiné adrese (je možné vyzvednout i v práci apod.)
 
 
Jaký produkt/y chci vrátit:
 
Nový produkt/y:
×
 
Číslo bankovního účtu *:
 
Důvod výměny (nepovinné):
 
Vaše poznámka (nepovinné):
 
* Číslo účtu použijeme v případě, že Vám budeme vracet peníze. V opačném případě Vám automaticky pošleme nové zboží s dobírkou, která bude odpovídat rozdílu cen nového a vráceného zboží.
 



Stáhnout reklamační formulář v PDF
Stáhnout odstoupení od smlouvy v PDF
Zobrazit reklamační řád