❕❕❕ Na Black Friday padají ceny až o 70 %!

Filtrujte danou kategorii

Typ produktu
Více... Méně
Barva
Více... Méně
Rozměry koberců
Více... Méně
Typ vlasu
Více... Méně
Styl
Více... Méně
Třída kvality
Více... Méně
Speciální vlastnosti
Více... Méně
Tvar
Více... Méně
Cena vč. dopravy
6749 6750
Podklad
Více... Méně
Materiál
Více... Méně
Specifikace materiálu
Více... Méně
< Zpět na seznam výrobců

Seznam produktů výrobce Dwinguler

Dwinguler - logo
Pestrá kolekce dětských koberců značky Dwinguler kombinuje bezpečnost a praktičnost s naučným designem. Na první pohled si zamilujete veselé a barevné vzory a motivy zvířátek, sportů i měst a silnic. Speciální eco pěna vyvinutá pro miminka, děti a rodiny 100% bez toxických materiálů, antibakteriální povrch a plně voděodolný. Snadno se čistí vodou a hadříkem. Koberce jsou měkké, pružné a odolné se speciálními vzory zabraňující klouzání a pádům. Výrazně snižují hluk a dupání dětí. Koberce jsou vždy oboustranné. Neobsahují žádné ftaláty, těžké kovy, formaldehydy, formamid nebo fosfáty. Hrací podložky Dwinguler a Baby Care mají ekologické vlastnosti, které prošly všemi předpisy podle CPSIA v USA a normami EN 71 v EU.


Kompletní katalog v PDF ke stažení zde
Pestrá kolekce dětských koberců značky Dwinguler kombinuje bezpečnost a praktičnost s naučným designem. Na první pohled si zamilujete veselé a barevné vzory a motivy zvířátek, sportů i měst a silnic. Speciální eco pěna vyvinutá pro miminka, děti a rodiny 100% bez toxických materiálů, antibakteriální povrch a plně voděodolný. Snadno se čistí vodou a hadříkem. Koberce jsou měkké, pružné a odolné se speciálními vzory zabraňující klouzání a pádům. Výrazně snižují hluk a dupání dětí. Koberce jsou vždy oboustranné. Neobsahují žádné ftaláty, těžké kovy, formaldehydy, formamid nebo fosfáty. Hrací podložky Dwinguler a Baby Care mají ekologické vlastnosti, které prošly všemi předpisy podle CPSIA v USA a normami EN 71 v EU.


Kompletní katalog v PDF ke stažení zde
Zobrazit více
V tomto typu řazení jsou upřednostňovány produkty, kterým nejlépe vychází kombinace prodejnosti, úrovně prezentace a dobrého hodnocení. |
Zobrazují se 1 – 2 z 2 položek
Zobrazují se 1 – 2 z 2 položek